Direniş (Lux, #5)
Direniş (Lux, #5)

jennifer l. armentrout

I
inci16

07.11.2014

9/10

dikkat dikkaat yorumum az buçuk spoiler içerir:)) kitabı bitirdim ama hiç bitirmek istemedim aslında:(( offf bir seri daha bitti çok üzüldüm:(( ilk kitaptan itibaren ben de diğer arkdaşlar öküz de olsa deamon'a bayılmıştım hala da öyle:)) ama nedense bu kathyi hiç sevemedim herkesin aman aman ona bayılması sanki ne bileyim yapay bazı şeyler var karakterinde gibi geliyordu bana hep sevemedim işte neyse:) bitmesine üzüldüm ama mutlu sonla bitmesine sevindim:)hoşçakal deamon...

Baskı: Direniş (Lux, #5)