Godot'yu Beklerken
Godot'yu Beklerken

samuel beckett

10/10

ESTRAGON: Hah, tamam, hadi birbirimizin fikirlerini çürütelim. VLADIMIR: İmkansız. ESTRAGON: Öyle mi? VLADIMIR: Artık düşünme tehlikesinden uzaktayız. ESTRAGON: Neden yakınıp duruyoruz öyleyse. VLADIMIR: Düşünmek en kötüsü değil. ESTRAGON: Belki de değildir. Ama az şey mi?

Baskı: Godot'yu Beklerken