L
LadyMaria

16.06.2017

6/10

Travmatik olaylar yaşamış iki gencin hikayesini anlatan bir kitaptı.Bu tarzda çok kitap okuduğumdan dolayı beni pek etkilemedi.Sonu yarım bırakılmış olmasına ise ayrıca kızdım.Devamı çıkacak mı zaten belli değil.Okuyacaksanız büyük bir beklenti ile başlamamanızı tavsiye ederim. :)

Baskı: Şansını Dene (The Coincidence, #1)