
Mai ve Siyah
halid ziya uşaklıgil
P
Papillion02
17.06.2017
10/10
Çok çok beğendim. Geç kalmışım okumaya.İkbal ismini bi yerlerde gördüğümde bile içim buruluyo hala.
Baskı: Mai ve Siyah

halid ziya uşaklıgil
17.06.2017
Çok çok beğendim. Geç kalmışım okumaya.İkbal ismini bi yerlerde gördüğümde bile içim buruluyo hala.
Baskı: Mai ve Siyah