Mai ve Siyah
Mai ve Siyah

halid ziya uşaklıgil

P
Papillion02

17.06.2017

10/10

Çok çok beğendim. Geç kalmışım okumaya.İkbal ismini bi yerlerde gördüğümde bile içim buruluyo hala.

Baskı: Mai ve Siyah