yavuz bahadıroğlu
12.06.2017
IV. Murad dönemini ben de Osmanlı tarihinde bir dönüm noktası olarak görmüşümdür hep. Tarihî roman olarak gerçekten çok güel bir eser.
Baskı: 4. Murat (1. Cilt)