I
inci16

25.04.2015

6/10

kitabı bitireli çok oldu ama unutmuşum yazmayı pardon:( bu seriyi seviyorum o yüzden çok güzeldi satır aralarında duygusallık daha yoğundu kısa sürede bitirdim sürükleyiciydi aksiyon ve duygusallık tercih zorunda bırakılmanın verdiği yoğunlukla karıştığında ortaya güzel bir formül çıkmış bence:)

Baskı: Mefisto'nun Öpücüğü (The Mephisto Covenant #2)