M
Mervekoroglu

31.05.2017

9/10

Kömür madeninin o zorluğunu,yaşam şartları...Okurken kesinlikle yaşadım bende orada.1 km sürünerek yürüdüm...

Baskı: Wigan İskelesi Yolu