agatha christie
26.05.2017
İlk defa yazarın bir kitabını okudum.sevdigim edebiyat tipine uyduğunu söyleyemem.anlatilanlar gerçekçilikten ve derinlikten uzaktı.cok yüzeysel kalmis.belkide yazarın bu kitabıyla baslamak bir hata oldu.
Baskı: Nil'de Ölüm