F
fndkkk

24.03.2017

7/10

4. Kitap sayesinde sanirim seriyi sevdim. Ozellikle Vic ve Ranulf cok tatliydi onlari daha fazla okumak istedim. Ayrica okuma sebebim, canim Baltazar...😍 Serinin 5. Kitabini okumak icin sabirsizlaniyorum.

Baskı: Evernight Akademisi 4 - Yaşamın Ötesi