claudia gray
24.03.2017
4. Kitap sayesinde sanirim seriyi sevdim. Ozellikle Vic ve Ranulf cok tatliydi onlari daha fazla okumak istedim. Ayrica okuma sebebim, canim Baltazar...😍 Serinin 5. Kitabini okumak icin sabirsizlaniyorum.
Baskı: Evernight Akademisi 4 - Yaşamın Ötesi