laura kaye
26.04.2017
Bu kitabi karanlikta kitabindan daha çok sevdim.Makenna fazlasiyla sabirliydi.😃Caden'e hem sinir oldum hem de üzüldüm.Çerezlik romanlari sevenler beğenir diye düşünüyorum.👍😁
Baskı: Aydınlıkta (Hearts in Darkness #2)