L
LadyMaria

26.04.2017

8/10

Bu kitabi karanlikta kitabindan daha çok sevdim.Makenna fazlasiyla sabirliydi.😃Caden'e hem sinir oldum hem de üzüldüm.Çerezlik romanlari sevenler beğenir diye düşünüyorum.👍😁

Baskı: Aydınlıkta (Hearts in Darkness #2)