L
Lulu Marley

08.05.2017

10/10

Güzel, sürükleyici bir seri.Devamlı ters köşe ile geçti.. Ben Javierciyim orası kesin(yaşasın kötülük :D,mağdur olduğunu düşündüğüm bir karakter), Ellie dengesizdi ancak yazar ne yazsa ona uymak zorunda :) biraz oturmayan kısımlar olmasına rağmen heyecanı yüksek gitti,ayrıca kitapta çeviri hataları da gözümden kaçmadı değil.. Kitaplara değerlerini veriniz sayın yayınevleri...Sevdim, tavsiye ediyorum.

Baskı: Cüretkar ve Yalancı (The Artists Trilogy 3)