Göz
Göz

stephen king

K
Kobay

14.02.2013

9/10

Stephen King'in ilk romanı olmasına rağmen zevkliydi nasıl bir yazar olacağı belliymiş hayalgücü önplanda gene ben beğendim.Sonlarının bazı yerlerinin abartılı olduğunu düşündüğüm için 1 puan ordan kırdım. :)

Baskı: Göz