Göz
Göz

stephen king

8/10

güzel bir kitaptı gerçekten.Carrie'nın din ile kafayı bozmuş annesiyle okulda kendisini ezen arkadaslarına olan öfkenin ne boyuta geldiğini şaşkınlıkla okudum.

Baskı: Göz