
Karmakarışık (Tangled, #1)
emma chase
6/10
20.bölüme kadar fena değildi ama sonrasında çook sıkıldığım bir kitap oldu..Belki bu türün bana hitap etmemesinden de kaynaklanıyor olabilir.Sonuçta kapak kitap hakkında epeyce bilgi veriyormuş ama ben anlayamamışım.. :( Bunun dışında kitabın yazım tarzını ya da anlatışını sevdim ,Drew'nun esprileri filan hoştu ama son kısımdaki gereksiz uzatmalar çok fazla gözüme battı.Bitirmekte epey zorlandım.
Baskı: Karmakarışık (Tangled, #1)