İkinci Şans
İkinci Şans

morgan matson

S
sibelmert

04.05.2017

9/10

Biliyorum çoğunuz bizim gibi ağlak kitaplardan uzak duruyorsunuz. Hayatımız dram bir de kitaplarda dram okumanın ne anlamı var diye ;) Ama bu kitap ağlak olmasına rağmen inanın okunmayı hak ediyor.Kitap bittiğinde old girls olarak salya sümük içinde 'ne güzel kitaptı beeee' şeklindeydik :D http://oldgirlsontheblog.blogspot.com.tr/2017/05/morgan-matson-ikinci-sans.html#more

Baskı: İkinci Şans