F
Frannie

27.07.2015

9/10

Her Murakami kitabı gibi içinde imgeler bulunduran fakat diğer Murakami kitaplarından farklı olarak bir o kadar da somut olan roman. Çok çabuk bitiyor ayrıca, Murakami'nin dili her zamanki gibi sade ve akıcı, hiç sıkılmadım. Watanabe karakterini de çok sevdim.

Baskı: İmkânsızın Şarkısı