T
turkkahvesi

26.05.2012

10/10

Bu zamana kadar okuduğum en güzel ve en kalın kitaplardan biri diyebilirim. Bazen, açıp sırf sevdiğim için okuduğum kısımları bile oluyor. O kadar kalın olmasına rağmen 3 kere okudum, yine okurum.

Baskı: Bütünün Bir Parçası