yukio mişima
01.05.2012
Bu kitabı istanbulda arkadaşımla kaldığımız apartmanın önünde buldum. Bu sebeple mi yoksa bir eşcinselin hayatını anlattığı için mi bilmiyorum pek sevemedim. Evet; dili akıcı, kahramanın hissiyatını hissetiriyor ama bana göre değil.
Baskı: Bir Maskenin İtirafları