Z
zeze

01.05.2012

3/10

Bu kitabı istanbulda arkadaşımla kaldığımız apartmanın önünde buldum. Bu sebeple mi yoksa bir eşcinselin hayatını anlattığı için mi bilmiyorum pek sevemedim. Evet; dili akıcı, kahramanın hissiyatını hissetiriyor ama bana göre değil.

Baskı: Bir Maskenin İtirafları