8/10
24 yıl önce, üniversite öğrencisiyken okuduğum bir kitaptı. Şu an okursam ne kadar etkilenirim bilmiyorum ama o zaman çok sevmiştim. Sanırım en çok da Selen karakterini... O kadar ki, ileride kızım olursa adını Selen koyacağıma söz bile vermiştim :) ve 17 yıl sonra verdiğim sözü tuttum da :P... zaman geçirmek için okunabilir...
Baskı: İki Yeşil Susamuru: Anneleri, Babaları, Sevgilileri ve Diğerleri
