T
taegukgi

02.03.2013

10/10

11-13 yaşlarında okuduğum ,kitap okumamamı alıskanlık halıne getıren benım en değişmezim....gözlerımde yas getiren... benı ben yapan benı benlıkten cıkarıp sen küşüsüyle empatı hıssıyatını veren roman... bu romanı okumadan tam oldugunuzu dusunmeyın zira her zaman bır seyınız eksıkdır mutlaka...

Baskı: Pal Sokağı Çocukları