U
UyuyanKarinca

25.10.2015

10/10

Mükemmel. Ben 12 yaşında kitapların çok sıkıcı bir şey olduklarını sanırdım bu kitabı okuyana kadar. Çocukluğumun rüyalarını hayallerini süsleyen kitap. Çok çok sevmiştim.

Baskı: Pal Sokağı Çocukları