V
vovathecat

04.08.2018

8/10

Olaylar üzerinden geliştiği için karakterlerin içini pek göremiyoruz. Ayrıca bazı olaylar farklı gösterilmiş ya da hiç gösterilmemiş. Yine de, çizimleri çok güzeldi ve okuması keyifliydi. Şimşek Hırsızı hiçbir zaman sıkmıyor :)

Baskı: Şimşek Hırsızı (Çizgi Roman)