Biz Gayet İyiyiz
Biz Gayet İyiyiz

daryl gregory

10/10

Kitap hakkında çok güzel eleştiriler duymuştum, özellikle Josh Malerman'ın büyük övgü aldığı bir yazar ve kitap. Kitaba kötü diyemem, kitap iyi. Bence kitabın artıları : 1-Kısa ve çabuk bitmesi. 2- Kafamda soru işareti oluşmaması, karakterlerin kim ve olayda rolü ne olduğu kitabın sonuna kadar ortaya çıkıyor. 3- Hafif bir gerilme ve kalp çarpıntısı yaşadım. (hafif ama) Bence kitabın eksileri: 1- Devam kitabı çıkacak gibi bitti. Çıkmazsa üzülürüm. 2- Gerilim bir şekilde daha arttırılabilinirmiydi yoksa bu kitabın daha kalınlaşıp uzaması haline mi gelirdi? bu konuda biraz muallaktayım. Sizde benim gibi beklentinizi düşük tutarsanız eminim kitabı seversiniz :) (less)

Baskı: Biz Gayet İyiyiz