S
sadecekitap

29.09.2016

7/10

Kısaydı ama altı çizilecek kelimeler fazlaydı bence. Ağır bir depresyon keyifli anımda okuyamadım. Sonra elime bir aldım bir dahada düşmedi zaten tavsiyemdir.

Baskı: Ve Sen Kuş Olur Gidersin