
Korku
stefan zweig
O
ozgevedugme
19.06.2018
10/10
Stefan Zweig ile bu yaşa tanışmadım diye kendimden utandım....Korku, bu kadar kısa ama bu kadar güzel anlatılabilirdi ancak....bazı kitaplarda karakterlerin yanımda olduğunu hissederim, bazen karakterlerin yerine koyarım kendimi...bu sefer de İrene oldum...Muhteşemdi
Baskı: Korku