I
ipekTo

27.10.2012

9/10

Filminin gölgesinde kaldığını düşündüğüm bir kitap. Ama güzel, heyecan dolu ve sürükleyici!

Baskı: Kralın Dönüşü (Yüzüklerin Efendisi, #3)