A
aleynamm

27.06.2012

1/10

ben bu kitapı okuyamadım çünkü ilk kitapı da okuyamamıştım ve bu kitaba hiç başlamadım bile :DD ama azmettim bu gün ilk kitaba tekrar başlıycam ve buna da geçicem :Ddd

Baskı: Maya-2: Kaosun Anahtarı