X
xtina

01.09.2018

8/10

İlk iki kitaptan bin kat daha iyiydi, orası açık. (Belki Rafa başlarda olmadığı içindir. Evet ısınamadım bir türlü ne yapalım?) Ben hâlâ Daniel'a haksızlık yapıldığını düşünüyorum ve geçmişte neler olduğunu 3 kitaptan sonra öğreneceğiz sonunda. Dönüp dolaşıp aynı yere geliyordu hepsi. Artık sorular cevap bulacak.

Baskı: Işıltı (Refaim, #3)