elizabeth may
03.03.2017
Aslında güzel bir kitaptı fakat merak ettiğim şey seri mi olacak? Çünkü seri olmayacaksa sonu berbattı. Yani sonunu görünce bunun için mi okudum ben ya oluyor insan.
Baskı: Avcının İntikamı