S
Sof!

01.03.2017

7/10

Maxime Chattam'ın diğer kitaplarını da okumuş biri olarak bu kitabını diğerleri kadar beğenmedim. Biraz fazla zorlamış kendini kurgu kısmında.. İdare eder denilebilir.

Baskı: Kara Büyü (Kötülük Üçlemesi, #3)