S
seher28

01.03.2017

10/10

Ben bu kitabı daha önce niye okumamışım diyorum. Ben bu kitabı lisede ya da üniversitedeyken okumalıymışım o zaman belki memuriyete başladığımda gördüklerime, yaşadıklarıma bu kadar şaşırmazdım :) Aziz Nesin yine yapmış yapacağını ve ülkemin değişmeyen, değişemeyen ve gelecekte bir gün değişir diye umduğumuz gerçeklerini çok güzel bir kara mizahla anlatmış.

Baskı: Yaşar Ne Yaşar Ne Yaşamaz