I
ilbek34

28.02.2017

6/10

Dili biraz ağır ,olayları anlatış şekli kurgu gibi olsa da okunması gereken tarih kitaplarından biri.

Baskı: Kabakçı Mustafa Bir Serserinin Romanlaştırılmış Hayatı