özgür bacaksız
23.02.2017
İlk kitap daha çok hoşuma gitmişti,bu kitapta diğer yorumlayanlarla aynı fikirdeyim herkesin başına gelebilecek sıradan şeyler dramatik bir dille anlatılmış eyvah diyorum hiç birşey olmuyor:) Beklenenin altında maalesef:/Bu defa olmamış...
Baskı: Mutsuz Çocuklar Ülkesi