S
sibelmert

09.02.2017

7/10

Okumaya başladığımda sıkıldığım veya beğenmediğim bir durum olmadı ama sürekli olarak ‘yavv bu özellik şu kitapta yok muydu ? Dur hatırlayacağım bu şu kitapta vardı’ şeklinde tanıdık kavramlarla karşılaşınca ne oluyoruz yahuu oldum açıkçası. http://oldgirlsontheblog.blogspot.com.tr/2017/02/sibel-fantastik-kitaplar-okuyor.html

Baskı: Genç Elitler (Genç Elitler, #1)