B
Bayan Günlük

05.02.2017

6/10

Kitabın anlatış biçimi fazla iyi değildi yani fazla akıcı değildi.Ama kitabın konusu hoştu.Sonunun mutlu bitmesi iyi oldu bence ...

Baskı: Bir Annenin Uyuşturucu Operasyonu