F
fndkkk

21.10.2015

6/10

Kitabin yazim dilini sevmedim. Ayrica kitapta aksiyonun cok az olup gizemin neredeyse cilkinin cikarilmasi cok bunaltti beni.. Umarim ikinci kitap boyle degildir.

Baskı: Labirent: Ölümcül Kaçış (Labirent, #1)