
Lilith
esra pekin
L
lisbethsalander
28.05.2018
10/10
ölüm saçan 'ölümlü" lamia'nın 👿 hikayesini okudum. güzel bir kitaptı. dil yoğundu. kelime oyunları muhteşemdi.😁 postmodern roman okumamaya karar vermiştim. 😶ama nazlıydın hanım pardon tezer özlü kadar çok sevdiğim esra pekin'e dayanamadım. 😁 "muhabbet kuşu" babanne "kınalı keklik" fadiş teyze ve kocası,çocukları, ikizlerin kuralları beni çok etkiledi. 😢😭
Baskı: Lilith