D
demian

08.02.2012

6/10

konu guzel olmasina ragmen anlatis tarzi,hic sevmedigim detaylar gereksiz uzatmalarla dolu.kitabin hepsi yeniden yazilsa mesela mungan yazsa bence daha okunacak bir hale gelir.

Baskı: Cevdet Bey ve Oğulları