S
sibelmert

23.07.2018

5/10

Yazarcım yeter artık uzattıkça batırıyorsun seriyi :( Barrons'u mangal yaptığı yerde bırakacaktın... (Bu kadar puanda ilk 5 kitap hatrına) http://oldgirlsontheblog.blogspot.com/2018/06/sibelin-okumaya-devam-ettigi-seriler.html#more

Baskı: Ateş Şarkısı (Ateş, #9)