renee ahdieh
23.07.2018
Güzeldi ama ilki kadar değil. http://oldgirlsontheblog.blogspot.com/2018/06/sibelin-okumaya-devam-ettigi-seriler.html#more
Baskı: Gül & Hançer (The Wrath and the Dawn #2)