B
bas98

13.01.2017

5/10

Kitapl hoştu , ama biraz zorlayarak okudum. Kitabın dilini pek beğenmedim. Fazla basit geldi. Ana karakterden de pek hoşlanmadım.Fazla zorlama buldum. Ama yoklukta gider.

Baskı: Yetenek (Yedi Krallık Üçlemesi, #1)