
Kırmızı Saçlı Kadın
orhan pamuk
8/10
Çoğu insan Orhan Pamuk'u okumaktan çekinir. Bir satırını ile okumamıştır ancak O'nu yargılar. Beğenmez. Kimileri okumuştur; artist ve ukala bulur. Ben ise okuyorum ve beğeniyorum. Şunu diyorum: Ben de böyle yazsam, ben de böyle yorumlardım. Hiçbir yorum Orhan Pamuk'u sevmemi değiştiremeyecek. Adam yazıyor işte, beğenmiyorsan, yap da görelim..
Baskı: Kırmızı Saçlı Kadın