H
han777

19.07.2014

8/10

Parasızlığın o derecesi beni şaşırttı. Berduşluk diye tarif ettiği bir yaşam bizde de var mıydı, ya da hala var mı bilemiyorum. İnşallah yoktur. Bir de umarım restoranlar hala öyle değildir!

Baskı: Paris ve Londra'da Beş Parasız