george orwell
19.07.2014
Parasızlığın o derecesi beni şaşırttı. Berduşluk diye tarif ettiği bir yaşam bizde de var mıydı, ya da hala var mı bilemiyorum. İnşallah yoktur. Bir de umarım restoranlar hala öyle değildir!
Baskı: Paris ve Londra'da Beş Parasız