M
mugem

30.12.2016

8/10

kitabın arka kapağında dediği gibi kitap bittikten sonra karl'ı özlüyorsunuz. Kesinlikle okunmalı ve sırayla ilk kavgam sonra bu kitap.Olaylar karşısında ki tutumu daha iyi anlayabilirsiniz.

Baskı: Aşık Bir Adam (Kavgam Cilt 2)