N
nrchn

22.12.2016

10/10

yani aslında kitaplardan hemen sonra okunursa sıkıcı bir kitap haline geliyor ama diğer kitaplardan bikaç ay sonra okursanız mükemmel.çünkü herşeyi hatırlatıcı niteliğinde bir kitap ve kaidan anlatıyor daha ne olsun ;)

Baskı: Tatlı Cazibe (The Sweet Trilogy #4)