T
Technoman

08.02.2013

8/10

Fena değil aslında. Ama çok iyi bir kitap da diyemeyeceğim. Bana ne kattı derseniz bir hiç ama iyi bir fantastik seri okumak istediğim için seriye devam edeceğim.

Baskı: Kara Kule I: Silahşor