stephen king
08.02.2013
Fena değil aslında. Ama çok iyi bir kitap da diyemeyeceğim. Bana ne kattı derseniz bir hiç ama iyi bir fantastik seri okumak istediğim için seriye devam edeceğim.
Baskı: Kara Kule I: Silahşor