marie rutkoski
19.12.2016
Kurgunun ritminde problem vardı bana göre ama kötü de bir kitap değil. http://oldgirlsontheblog.blogspot.com.tr/2016/12/iki-fantastik-seriye-basladk.html#more
Baskı: Kazananın Laneti ( The Winner's Trilogy #1)