S
sibelmert

19.12.2016

7/10

Kurgunun ritminde problem vardı bana göre ama kötü de bir kitap değil. http://oldgirlsontheblog.blogspot.com.tr/2016/12/iki-fantastik-seriye-basladk.html#more

Baskı: Kazananın Laneti ( The Winner's Trilogy #1)