İ
İlkind

18.12.2016

7/10

İlk kitabın hatrına 7 verdim. Ne kadar akıcı bir okuması olsa da beni bu ikinci kitap ilki kadar sarmadı.Kötü asla değil ama ilk kitapta beni benden alan o gizem yoktu.Elizabeth ise daha vasat bir karaktere dönüştü...

Baskı: Kral Katili (The Witch Hunter, #2)