milena busquets
17.12.2016
En ihtiyaç duyduğum bir dönemde okudum ve ruhuma iyi geldi diyebilirm. Özellikle ölen bir anne ve ardında kalan kızının iç hesaplaşmalarını yer yer kendime çok yakın buldum. Sevdim kitabı.
Baskı: Bu da Geçecek