N
Nurhan U.

16.12.2016

7/10

Anlatım mı çeviri mi okadar kötü ki bir çümleyi anlamak iki kere okumak gerekiyor ama hikaye ve karakterler kitabı yarım bırakmayı engelliyor yani çevirinin berbatlığı kitabı bitirmeme engel olmadı

Baskı: Bir Öpücükle Başladı Her Şey